جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قاسمپور: به مقوله سلامت زنان به صورت كلان‌تر بايد توجه شود

۱۲ بازديد

رئيس حزب زنان ، گروه مشورت اسلامي ، بر رعايت بهداشت زنان تأكيد كرده است. به گزارش مجله رز ، فاطمه قاسم پور در مقاله اي در صفحه اينستاگرام خود نوشت: “ما هفته ملي سلامت زنان را گرامي مي داريم. يكي از مشكلات بزرگ در زمينه سلامت زنان توجه به جنبه هاي مختلف اين گروه …

قاسمپور: به مقوله سلامت زنان به صورت كلان‌تر بايد توجه شود https://rosemag.ir/2021/10/18/قاسمپور-به-مقوله-سلامت-زنان-به-صورت-كلا/ Mon, 18 Oct 2021 16:50:12 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/10/18/قاسمپور-به-مقوله-سلامت-زنان-به-صورت-كلا/ رئيس حزب زنان ، گروه مشورت اسلامي ، بر رعايت بهداشت زنان تأكيد كرده است. به گزارش مجله رز ، فاطمه قاسم پور در مقاله اي در صفحه اينستاگرام خود نوشت: “ما هفته ملي سلامت زنان را گرامي مي داريم. يكي از مشكلات بزرگ در زمينه سلامت زنان توجه به جنبه هاي مختلف اين گروه …

رئيس حزب زنان ، گروه مشورت اسلامي ، بر رعايت بهداشت زنان تأكيد كرده است.

به گزارش مجله رز ، فاطمه قاسم پور در مقاله اي در صفحه اينستاگرام خود نوشت: “ما هفته ملي سلامت زنان را گرامي مي داريم. يكي از مشكلات بزرگ در زمينه سلامت زنان توجه به جنبه هاي مختلف اين گروه است. اگرچه اكثر سلامتي مسائل در بين مردان و زنان رايج است ، يكي از آنها در برخي موارد ، سرطان هاي زنان نياز به توجه و توجه خاصي دارند و از سوي ديگر ، بار برخي بيماريهاي شايع ممكن است در برخي مناطق در بين زنان بيشتر باشد.

تا كنون ، از سلامت زنان به طور جامع و خاص در توسعه دستگاه ها استفاده نشده است و ملاحظات زيادي در رابطه با سلامت مادر و زايمان مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه اين نيز يك بخش و وظيفه مهم سياست گذاري است ، اما نمي توان انكار كرد كه با اين حال ، توجه به سلامت زنان به طور كلي ضروري است.

در نتيجه ، تصميم براي پيگيري سلامت زنان و انواع مداخلات مطلوب ، گامي مهم و م towardثر در جهت تأمين سلامت جامعه طبقه متوسط ​​است. سند سلامت زنان كه قبلاً در اين پروژه تدوين و تصويب شده است ، بايد فوراً تهيه و ابلاغ شود. وي در نامه اي كه براي وزير بهداشت ارسال كردم ، بر اين امر تأكيد كرد.

امروز ، در جريان بازديد مهماني زنان از استعلام موسسه جهاد اعتماد ، در مورد مشكلات خاص زنان مبتلا به اين بيماري ها صحبت كرديم. اين گفتگوها راه را براي عمل هموار مي كند.

“حفاظت و پيشگيري در مرحله اول و در آينده نزديك در حال توسعه پروتكل هاي درماني جديد است و مسائل جدي وجود دارد كه بايد در مورد سرطان هاي زنان مورد توجه قرار گيرد.”

بر اساس اين گزارش ، هفته ملي سلامت زنان ايران همه ساله در آخرين هفته مهرماه با هدف اطلاع رساني و تجربه اولويت هاي مختلف در جامعه درباره سلامت زنان به عنوان بيش از نيمي از جمعيت كشور برگزار مي شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.