پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

اهداف فدراسيون شنا براي برگزاري مسابقات جام «زنده رود» – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۲۲ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، پس از شيوع تاج استخرهاي ورزشي و قفل شده براي جلوگيري از بيماري عروق كرونا ويروس قلب. پس از پيگيري فدراسيون شنا ، اگرچه در برخي از استان ها از آب راضي بودند. به منظور ايجاد انگيزه در شناگران ، برنامه ريزي شده است كه مسابقه اي به نام جام …

اهداف فدراسيون شنا براي برگزاري مسابقات جام «زنده رود» – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/01/19/اهداف-فدراسيون-شنا-براي-برگزاري-مسابق/ مجله رز Tue, 19 Jan 2021 03:32:48 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/01/19/اهداف-فدراسيون-شنا-براي-برگزاري-مسابق/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، پس از شيوع تاج استخرهاي ورزشي و قفل شده براي جلوگيري از بيماري عروق كرونا ويروس قلب. پس از پيگيري فدراسيون شنا ، اگرچه در برخي از استان ها از آب راضي بودند. به منظور ايجاد انگيزه در شناگران ، برنامه ريزي شده است كه مسابقه اي به نام جام …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، پس از شيوع تاج استخرهاي ورزشي و قفل شده براي جلوگيري از بيماري عروق كرونا ويروس قلب. پس از پيگيري فدراسيون شنا ، اگرچه در برخي از استان ها از آب راضي بودند.

به منظور ايجاد انگيزه در شناگران ، برنامه ريزي شده است كه مسابقه اي به نام جام شنا رود رود شنا براي بانوان در اواسط مارس سال جاري برگزار شود ، كه انگيزه شناگران را در تمرينات دنبال مي كند.

شهرناز ورنوس ، نايب رئيس بانوان فدراسيون شنا ، آماندا در مصاحبه اي با هدف برگزاري جام فدراسيون و شناي زندرود. استخرهاي شنا توسط موسسه منطقه نزديك به هشت ماه بسته بودند. در حال حاضر ، استان ها ، حتي با صدور ، هر يك از استخرهاي فعال در استان.

وي گفت: “در وقفه حركت در تمرين ، زيرا اين تمرين است كه من نيز به متخصصان شنا سپرده شدم و دلسرد شدند ، زيرا آنها از دست داده اند ، و بنابراين در اختيار فدراسيون قرار مي گيرد و هيچ چيزي را به او نمي آموزد.” مسابقات شنا در آب ، به قطب و بالاتر از آن ادامه دهيد.

رئيس و معاون زنان فدراسيون زنان شنا تأكيد كردند: “اگر بتوانيم مجوز مسابقات فساد را بدست آوريم مطمئناً مسابقات ضد گلوريا برگزار مي شود.” در حال حاضر ، قانوني كه ژنرال ما را ارسال كرده جزئيات را ارائه نكرده است ، ما بايد مجوز داشته باشيم تا يك توسعه دهنده داشته باشيم ، اما اين نويسنده گناه در اواسط ماه مارس ، اگر اكنون مي تواند اين كار را بكند و همه شما توسط ما: اعلام كنيد.

ورنر در پاسخ به اين س ،ال كه پروتكل هاي مربوط به سلامتي در حال رقابت هستند ، گفت: “در حال حاضر ، ما يك نوع رقابت را براي سني شناسايي كرديم كه در آن بتوانند پروتكل هاي مربوط به سلامتي شناگران را كه سازماندهي كرديم ، دنبال كنند.” البته همه اينها به امكان گرفتن مجوز بستگي دارد. پس از اجازه فرد همه چيز را به ما اعلام مي كند. در واقع ، اولويت بودن براي ما و ايمني شناگران از بين رفت.

و او گفت ، تأكيد كرد: “با ورزش شهر در تماس نيست ، تا شما بدانيد كه برخي از شناگران خوب توسط افرادي كه ممكن است از مدرسه آموزش خارج شوند ، به دليل نداشتن استاد ، پايين آورده شده اند تا براي وفاداري باقي بمانند ، زيرا ممكن است از فدراسيون آنها استنباط شود ، اين باعث مي شود كه خرد نشدن توسط شناگران خوبي كه توسط او انجام شده است ، باعث مي شود” ما آرزو مي كنيم دختران ايراني كه مادران آينده هستند ، ورزش كنند تا در يك محيط سالم بمانند. از اين طريق ، همانطور كه براي پول آن هزينه مي كنيم: براي آن قبل و بعد از نجات.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.