چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

طغيان مجدد كرونا با كوچكترين بي‌احتياطي/ احتمال شديد بودن پيك چهارم

۶ بازديد

يكي از اعضاي شوراي ملي مبارزه با تاج گفت: “اين بايد براي كاهش بار بيماري و همكاري عروق كرونا ويروس مردم و اعمال محدوديت هاي شديد انجام شود.” از اين رو اصلاً لازم نيست كه با رذيلت ، كاهش تعداد مرگ و ميرها ، و آلودگي افراد يا شايد هيچ مردي ضعيف نشود ، زيرا …

طغيان مجدد كرونا با كوچكترين بي‌احتياطي/ احتمال شديد بودن پيك چهارم https://rosemag.ir/2021/01/22/طغيان-مجدد-كرونا-با-كوچكترين-بي‌احتيا/ مجله رز Fri, 22 Jan 2021 04:26:22 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/01/22/طغيان-مجدد-كرونا-با-كوچكترين-بي‌احتيا/ يكي از اعضاي شوراي ملي مبارزه با تاج گفت: “اين بايد براي كاهش بار بيماري و همكاري عروق كرونا ويروس مردم و اعمال محدوديت هاي شديد انجام شود.” از اين رو اصلاً لازم نيست كه با رذيلت ، كاهش تعداد مرگ و ميرها ، و آلودگي افراد يا شايد هيچ مردي ضعيف نشود ، زيرا …

يكي از اعضاي شوراي ملي مبارزه با تاج گفت: “اين بايد براي كاهش بار بيماري و همكاري عروق كرونا ويروس مردم و اعمال محدوديت هاي شديد انجام شود.” از اين رو اصلاً لازم نيست كه با رذيلت ، كاهش تعداد مرگ و ميرها ، و آلودگي افراد يا شايد هيچ مردي ضعيف نشود ، زيرا در اثر كمبود مراقبت از بين رفته و در بعضي از موارد ، يك بيماري شديد با اين شرايط قابل برگشت است.

در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر مجيد مختاري ، متخصص ريه ؛ وي با توجه به عدم انطباق با آغاز انتشار پروتكل هاي مربوط به ماهيت رفتار ويروس ، در تغيير رفتار انسان فرستاده شد ، وي گفت: “با مشاهده رفتار و مرد در جامعه اي كه به وضوح مشاهده شده است كه با تغيير رفتار انسان ، تغييرات ممكن آي تي.

يكي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي مايل است وقايع همه گيري را در كشورهاي اروپايي و آمريكايي اختصاص دهد و گفت: “عدم رعايت اين قوانين ، و پروتكل ها و استثناها از طريق يك كشور قدرتمند و ثروتمند اروپايي و آمريكايي ، منجر به فعال سازي مجدد يك چرخه مي شود. و اين واقعيت كه تغييرات زيادي در پيگيري ويروس SARS2 ايجاد مي شود ، طبق آمار امروز ، بيش از 1000 عفونت جديد هر روز در ميان هزاران نفر گزارش شده است كه هر يك از اين كشورها مرده است.

دكتر. مختاري و با يادآوري وضعيت نگران كننده در كشور در چند هفته گذشته گفت: عدم رعايت پروتكل ها ، بازگشايي زودهنگام ، اولين سفرهاي ضروري در ماه سپتامبر منجر به سومين اوج فوتبال در پاييز شد و بين 10 تا 12 در هفته آخر 3000 در بعضي موارد ، در مرگ و 93000 مورد. با اين حال ، ايمني جمهوري و افزايش قدرت انطباق با پروتكل ها و اعمال يك عروق كرونا ويروس سنگين كه قبلاً در موارد استثنا وجود داشته است ، قادر به كاهش بروز و تعداد تلفات 600 دور در مدار در هفته نخواهد بود.

از آنجا كه برخي از كمبود مراقبت از دست داده است ، هنگامي كه او قبر را تكرار مي كند ، و وضعيت بيماري

وي گفت: “اين بايد براي كاهش بار بيماري و همكاري مردم و اعمال محدوديت هاي شديد كرونا ويروس انجام شود.” بنابراين ، مشخص شده است كه كاهش عفونت و تعداد مرگ و مير يا هيچ مردي ضعيف نخواهد شد و در نتيجه با بي احتياطي با بيماري شديد از بين مي رود شرايط را مي توان معكوس كرد.

و يكي از اعضاي كميته مجله ملي مبارزه با كرونا ، اظهارات قبلي مبني بر اينكه تغيير در رفتار افراد ، موارد مثبت و ميزان مرگ و مير مجددا افزايش يافته است ، اذعان داشت كه هنوز درمان قطعي داروي كرونا اختراع نشده است و واكسن جاي بهتري ندارد وضعيت. از آنجا كه بسياري از كساني كه در واكسن هاي تزريق شده به مردم در كشور هاي مختلف كه هنوز نتيجه نداده اند ، وجود دارند و زندگي اجتماعي ، اقتصادي ، علمي و سياسي يكسان ، استدلال نامعتبر است ، دقيقاً در اكثر موارد يك چالش در جوامع مختلف است.

انتقاد از بازگشايي زود هنگام و عجولانه

متخصص ريه با بازگشايي چك صبحگاهي گفت: “به عنوان مثال ، وزارت بهداشت و جلال و اغلب با افزايش عواقب بازگشايي زودهنگام مدارس هشدار داده مي شود ، براي مسافرت مردم ضروري است و تغيير رفتار به طور فزاينده اي بار و اپيدمي هاي بيماري است. اين منجر به تمايل بعدي مي شود. قله ها در آينده نزديك با بيماري جدي روبرو هستند و به چالش كشيده مي شوند.

گذشته از اين واقعيت كه سيستم بهداشتي و كادر پزشكي در زمين پس از 10 ماه تلاش بي وقفه ، بار سنگيني براي بيماري جديد ، كه در حال تصفيه و اوج جديد بيماري است ، از طرف ديگر ، باعث كاهش بار بيماري عروق كرونا ويروس قلب مي شود. در بيمارستان ها ، بيماران مانند بيماران كرونا ويروس قلب مبتلا به بيماري كليوي ، سرطان و ساير بيماري هايي كه از ترس درمان بيماري كرونا ويروس قلب در بيمارستان ها بستري نشده اند ، نيستند.

فعال سازي منجر به تغيير چرخه انتقال ويروس مي شود

دكتر با اشاره به خود كل زندگي ناشي از ويروس كرونا ، دكتر مختاري گفت: “فعال شدن يك چرخه انتقال و افزايش بار منجر به تغيير و تغييرات جديدي در يك مرد مي شود ، به عبارت ديگر ، هنگامي كه تعداد ويروس ممكن است به هم متصل شود ، پروتئين هاي ديگر و وام به آنها از طريق ويروس تغيير ساختار از جنس هاي مختلف است و زنده مي مانند مانند امروز ، انواع مختلف ويروس كرونا در آفريقاي جنوبي ، انگليس ، ژاپن و برزيل گزارش شده است.

وي گفت: “اگر دولت به وظايف اجتماعي خود ملت عمل نكرد ، اين افرادي هستند كه پروتكل ها و مشكلات عروق كرونر را رها خواهند كرد ، دولت و شيوع ويروس قادر به انجام كارهاي بيشتري است.” عجله در بازگشايي انواع جديد مردي كه مطمئناً در ايران خواهد بود. ما نه تنها بايد تصور كنيم كه كاهش بار در يك زمان به معناي دلسردكننده پرولي است ، بلكه هنوز هم با كوچكترين بي احتياطي فعال و در حال ظهور است.

وي كاهش پروتكل ها را در مرحله فعلي پرونده خواند و ادامه داد: “البته ، مثل اينكه مي داند چه اتفاقي مي افتد به سرعت اتفاق نمي افتد و حدود 2 تا 4 هفته پس از تغيير رفتار ، بنابراين ما سياست و مقامات قوي داريم كه كشورهاي آمريكايي و اروپايي به دليل از هم اكنون ، و وضعيت ، به دليل عدم انطباق با پروتكل ها ، با رعايت جدي ترين مورد از يك چيز كوچك با ارزش ، چگونگي لزوم ، و عروق مردان جوان مقدس است ، مبادا پروتكل ها ، و از تبعيد فعلي ما در داخل كشور دور شود ، مسئله از دست دادن خود او وجود داشته است.

در قله چهارم انتظار مي رود از اوج بدتر باشد

يكي از اعضاي كميته ملي مجله مبارزه با Glory تأكيد كرد: “پيش بيني مي شود كه اوج سه ماهه بسيار شديدتر از آنچه كه انواع جديدي از Glory man در انتقال خاكستري و Sclcrotium cepivorumFludioxonil ايجاد شده است كه 70٪ قوي تر است.” علاوه بر اين ، مطالعات نشان داده است كه اين يكي از انسانهاي بافت ريه و گيرنده ها است ، يكي در تصور قلب به ريه ها چقدر بيشتر و بيشتر است ، و از اين رو قادر به جلوگيري از بيماري نيست.

59٪ افراد مبتلا به بيماري بدون علامت منتقل مي شوند.

خداوند با مراجعه به مطالعات انجام شده درباره يكديگر درباره همه اين موارد ، پروردگار ، دكتر است. مختاري گفت: نتايج حاصل از مطالعات جديد بسيار دقيق و صريح بود كه نشان مي دهد 59 درصد بيماري منتقل شده يا بعداً به استاندارد مردان بدون علامت تبديل مي شود. به همين دليل ، ما همچنين بايد براي نجات پروتكل ها ، به ويژه در شخص ، مانند گذشته دنبال كنيم ، زيرا من در شهر داشته ام و به هيچ وجه از طريق علامت بدون علامت توسط خانواده ها ، بدن بزرگ بيماران منتقل نمي شود.

متخصص جديد ريه گفت: “يك گونه جديد ويروس جهش يافته را در بيشتر گروههاي سني 60 ساله تحت تأثير قرار داده و بسياري از افراد بدون علامت هستند ، بنابراين نيازي به رعايت دقيق پروتكل هاي ايمني نيست.” با آن مطابقت داشته باشد

سرانجام ، از آنجا كه هدف از صحبت در مورد بازگشايي زودهنگام مدارس يا ورزشگاه ها است ، مختاري گفت: “بازگشايي مدارسي كه قبلاً تجربه كرده بودند ، منجر به افزايش درگيري كودكان مي شود ، اما درگيري و مرگ و مير در كودكان كمتر است و آنها مي توانند منبع عظيمي از انتقال ، هر مردي براي جلب رضايت ديگران ، و بيش از حد از خستگي ايمن سازي توسط كاركنان و شرايط نامشخص شرايط درمان اين واكسن ها ؛ پايبندي به موارد محدودتر ، تنها راه رفاه معنوي آن پروتكل ها براي غلبه بر بيماري است.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.