چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

لزوم آگاهي مادر از وضعيت رشد جنين با غربالگري دوران بارداري

۲۲ بازديد

“غربالگري براي سقط جنين بهانه اينكه دليل اين امر اين است كه بسياري از افراد بدون افراد خام و نابالغ وجود دارند به طوري كه توسط” يك محقق زن كه از طريق ارائه حمايت براي واكسيناسيون در معاملات با ايران صحبت كرد. براي اثر تست هاي غربالگري با يك دستورالعمل دنبال مي شود. از طرف …

لزوم آگاهي مادر از وضعيت رشد جنين با غربالگري دوران بارداري https://rosemag.ir/2021/01/18/لزوم-آگاهي-مادر-از-وضعيت-رشد-جنين-با-غرب/ مجله رز Mon, 18 Jan 2021 04:06:59 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/01/18/لزوم-آگاهي-مادر-از-وضعيت-رشد-جنين-با-غرب/ “غربالگري براي سقط جنين بهانه اينكه دليل اين امر اين است كه بسياري از افراد بدون افراد خام و نابالغ وجود دارند به طوري كه توسط” يك محقق زن كه از طريق ارائه حمايت براي واكسيناسيون در معاملات با ايران صحبت كرد. براي اثر تست هاي غربالگري با يك دستورالعمل دنبال مي شود. از طرف …

“غربالگري براي سقط جنين بهانه اينكه دليل اين امر اين است كه بسياري از افراد بدون افراد خام و نابالغ وجود دارند به طوري كه توسط” يك محقق زن كه از طريق ارائه حمايت براي واكسيناسيون در معاملات با ايران صحبت كرد. براي اثر تست هاي غربالگري با يك دستورالعمل دنبال مي شود. از طرف ديگر ، موضوعات اصلي اجتماعي حمايت از نسل سالم است.

در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر ندا حاجي وثوق وي گفت: “حتي اگر مادري كودك را به دنيا بياورد ، معلوليت نبايد آمادگي برنامه ريزي و آموزش ويژه را داشته باشد.” “ژنتيك به مادر اجازه مي دهد تا از وضعيت رشد جنين در رحم آگاه باشد.” وضعيت جديد را بيابيد و در صورت وجود نقص يا نقص خود را براي احتمال آماده كنيد. اين خود يك تجربه منحصر به فرد و تبديل شدن به مادري متفاوت است و اگر اين مادري در شرايط دشواري مانند به دنيا آمدن كودك اتفاق بيفتد ، يك زن براي اشتياق حيوانات به اندازه كافي آماده ضروري است.

اعتقاد بر اين است كه افسردگي پس از زايمان حاجي وثوق با اين افزايش ميزان زياد است ، و زنان جامعه درگير هستند ، و صدمه مي بيند ، و دو نوع كودك در رحم مادر مادر است كه يك بار سنگين به دنيا مي آورد ، و گزارش شده است ، براي محافظت از كمك هاي مالي گذشته است و آنچه بايد براي او اتفاق بيفتد. از جمله آگاهي كافي از اين مراحل ، و قضاوت ها ، مي تواند باشد. و آسيب نبينيد ، براي رسيدن به هوشياري كودك نمي توانيد آنها را به طور ناگهاني تحمل كنيد ، اكنون در توسعه موارد شفاعت كنيد.

براي معلولان ، نمي توان گفت كه بعد اجتماعي پاسخ؛

مشاور سياسي و اجتماعي شوراي شهر تهران گفت: اين پسر در اثر تولد خانواده و كل جامعه درگير او آسيب نديده است. سيستم اجتماعي در برابر مردم پاسخگو است. اين شرايط جامعه هنوز زندگي خواهد كرد ، داراي قدرت كامل براي ارائه خدمات در او ، نه با مردان ، ساده ، و حتي با تمام معلوليت هاي خود است. همچنين براي انطباق كامل با مردم شهرها وجود ندارد ، يك مسئله ساده وجود دارد و بنابراين ، بسته به شغل اين است كه وقتي يك مرد به دنبال يك معلوليت جسمي است ، مانند حضور يك مرد از تحقق كامل او در صندلي چرخدار امكانات لازم است و آنها در دسترس هستند.

وقتي گفته مي شود كه يك معلول جسمي حركتي مي تواند به راحتي در فضاي شهري حضور داشته باشد ، چقدر مي توانيم با نيازهاي كودكان معلول به زندگي سالم كمك كنيم.

لغو شرط غربالگري پيشنهادي غيرمنتظره است

حاجي وثوق اظهار داشت: اگر بخواهيم عوامل زايمان زودرس را شناسايي كنيم و اين موارد را شناسايي نكنيم ، عوامل مختلفي مانند آلودگي هوا و غلات ، و به خوبي ها ، و از رحم و غيره ، وجود دارد تا بتوانيم در همه جامعه بتوانيم آدرس دهي كنيم. روش هاي مختلفي براي كاهش سقط جنين در انسان وجود دارد ، و او رشد مي كند ، و در محافظت از من بر سلامتي فرد و خانواده تمركز مي كند.

وي گفت: “اين يك پيشنهاد غيرمنتظره است ، جمعيت ايران در حال پير شدن است و به دليل رشد جمعيت ، اما ما مي توانيم روش هاي خوبي براي اين كار انتخاب كنيم.” اول از همه ، و در آخر ، لازم است شرايط اقتصادي روحي و رواني بهبود يابد ، حركات ازدواج بهبود نيافته و جمعيت افزايش مي يابد.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.