پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دو سوم ساكنان يك خانه سالمندان در بلژيك به كروناي انگليسي مبتلا شدند

۲۰ بازديد

به گزارش شفاف ، اين پيام را به دنياي هندريكس اعلام كردند كه شهردار اين شهر ، مردم اين كوچكتر از 10 هزار نفر در استان فلاندر غربي است. تاكنون ، در مجموع 128000 نفر كه به ويروس آلوده شده اند ، و سه نفر در يك خانه سالمندان در موارد Covid Degruen Turn 19 …

دو سوم ساكنان يك خانه سالمندان در بلژيك به كروناي انگليسي مبتلا شدند https://rosemag.ir/2021/01/19/دو-سوم-ساكنان-يك-خانه-سالمندان-در-بلژيك/ مجله رز Tue, 19 Jan 2021 04:09:13 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/01/19/دو-سوم-ساكنان-يك-خانه-سالمندان-در-بلژيك/ به گزارش شفاف ، اين پيام را به دنياي هندريكس اعلام كردند كه شهردار اين شهر ، مردم اين كوچكتر از 10 هزار نفر در استان فلاندر غربي است. تاكنون ، در مجموع 128000 نفر كه به ويروس آلوده شده اند ، و سه نفر در يك خانه سالمندان در موارد Covid Degruen Turn 19 …

به گزارش شفاف ، اين پيام را به دنياي هندريكس اعلام كردند كه شهردار اين شهر ، مردم اين كوچكتر از 10 هزار نفر در استان فلاندر غربي است.

تاكنون ، در مجموع 128000 نفر كه به ويروس آلوده شده اند ، و سه نفر در يك خانه سالمندان در موارد Covid Degruen Turn 19 فوت كرده اند.

در اينجاست كه ويروس جديد به گلوري رسيده است ، منطقه كوچكي از بلژيك است و هيچ كس در سفر به انگليس آلوده نشده است. به همين دليل است كه ممكن است مسئولان در گسترش “چشمه اي به طور تصادفي و بدون هيچ گونه ارتباط انساني صحبت كنند.

از همه مهمتر از همه براي فعاليتهاي اجتماعي و ورزشي در شهر تعطيل شده است ، و افراد آلوده به ويروس جديد بايد به جاي هفت روز و براي 10 روز بسته شوند.

19 واكسن ، طبق گفته مردم محلي ، قبل از برنامه ريزي Covid كه عادت به حمل خانه در اين هفته است ، واكسينه مي شوند ، اما واكسيناسيون: از يك مرد به يكباره تاخير داشته باشيد ، او اهميت ناگهاني و گسترده اي را ايجاد كرد.

بهترین زمان سفر به بلژیک

یکی از بهترین زمان‌های سال برای سفر به بروکسل از مارس تا مه است یعنی در فصل بهار. در این فصل دمای هوا برای گشت‌وگذار، مناسب است. از سپتامبر تا اکتبر(ماه های پاییز) قیمت‌ها دوباره کاهش پیدا می‌کند و تعداد گردشگران کمتر می‌شود در حالی که آب‌وهوا تقریبا ملایم است. فصل زمستان آب وهوایی سرد و مرطوب دارد ولی از آنجایی که تعطیلات زمستانی در پیش است، قیمت‌های اقامتگاه‌ها همچنان بالا است و تعداد گردشگران در روزهای تعطیلات، بیشتر می‌شود. زبان رسمی بلژیکی ها فرانسوی و هلندی است

معروف ترین غذاهای بلژیک

۱- کاربناد فلمیند (Carbonade flamande)

این غذا انواع مختلفی دارد و هر خانواده از نسلی به نسل دیگر آن را به شکل خاصی تهیه می‌کند؛ در تهیه این غذا باید مدت زمان زیادی مواد آن را در آب نمک نگه ‌دارید و سپس مواد آماده شده را با صبر و حوصله بپزید. کاربناد فلمیند اغلب به‌همراه سیب‌زمینی آب‌پز یا سرخ شده، سبزیجات، سالاد یا سوپ رشته سرو می‌گردد.

منبع: راهنمای کامل سفر به بلژیک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.