چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

شائبه يا تباني!/ فدراسيون هندبال چگونه مساله را حل مي‌كند؟

۶ بازديد

و سپس كمي زمان به آغاز ليگ برتر در مورد هندبال مردان باقي مانده بود ، فدراسيون هندبال انتظار داشت كميته انضباطي را از نظرات موجود در مورد ادعاها اعلام كند. Isnae اولين بار از پايان ليگ برتر هندبال مردان است ، وظيفه طبقه بندي حلقه هاي اطراف آنها است زيرا پس از آن مشخص …

شائبه يا تباني!/ فدراسيون هندبال چگونه مساله را حل مي‌كند؟ https://rosemag.ir/2021/01/22/شائبه-يا-تباني-فدراسيون-هندبال-چگونه-م/ مجله رز Fri, 22 Jan 2021 03:34:42 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/01/22/شائبه-يا-تباني-فدراسيون-هندبال-چگونه-م/ و سپس كمي زمان به آغاز ليگ برتر در مورد هندبال مردان باقي مانده بود ، فدراسيون هندبال انتظار داشت كميته انضباطي را از نظرات موجود در مورد ادعاها اعلام كند. Isnae اولين بار از پايان ليگ برتر هندبال مردان است ، وظيفه طبقه بندي حلقه هاي اطراف آنها است زيرا پس از آن مشخص …

و سپس كمي زمان به آغاز ليگ برتر در مورد هندبال مردان باقي مانده بود ، فدراسيون هندبال انتظار داشت كميته انضباطي را از نظرات موجود در مورد ادعاها اعلام كند.

Isnae اولين بار از پايان ليگ برتر هندبال مردان است ، وظيفه طبقه بندي حلقه هاي اطراف آنها است زيرا پس از آن مشخص مي شود كه اين تيم ها در مرحله بعد پيروز مي شوند. با اين حال ، فقط در تيم هاي شهيد شاملي ، ذوب آهن آسپادانا: كرمان و پرسپوليس ، بهبهان از گروه دوم از گروه اول ، و به گروهي از درجه دو و مش و تيم كار مي كنند و كار دو تيم با بالاترين امتياز توسط گروه هاي دوم تعيين مي شود كه هنوز اين كار را انجام نمي دهند.

اين تيم در ميان تيم هاي علت اين مسئله سوال اعتراض نامه به روميان يكي از Tabae Khayez دهدasht faraz مباركه سپاهان 3 نيزه سر جدول است و به آنها گفته مي شود آنها را رها كنيد ، او يك قرص خورد. بنابراين ، مسئولان بخشي از قرعه كشي شهر طبس را اعلام كردند و نسبت به ادعا كردن اعتراض كردند و اينكه اين بازي يك نقص در اين تساوي است.

به منظور مطابقت با قوس تيم فرازبام خائيز دهدشت براي برنده شدن فولاد 2 در كنار تيم بدون مشكل قبل از اينكه بتوانند اين كار را تماشا كنند تا آخرين دقايق آخر او بتواند سه يا چهار هدف داشته باشد. از زمين خارج شدن

از طرف ديگر ، تا جايي كه هيچ تيمي در اين امر تاثيري ندارد تا در آينده كمي بيشتر بر روي شمشير انداختن او و مباركه سپاهان سپاهان و فرازبام زالچانگ عمل كند. من به جدول مي روم ، و آن را در بالاي تپه قرار مي دهم تا قرعه كشي مسابقات سپاهان در همان نقطه بازي باشد.

البته پيروزي سپاهان اگرچه براي خود مفيد است اما باعث صعود زغال سنگ طبس در يك نقطه از فرازبام به سطح بعدي مي شود و اين مسئله به دليل تباني در كالسكه و مسئولان شهر طبس است. دو تيم هستند كه خواب مي بينند بنابراين ما مي توانيم Tabas حذف شده از مسابقات را بكشيم.

از سوي ديگر ، مجيد پارسايي ، سرمربي فرازبام خيز دهدشت است كه ادعا مي كند پيروزي در اين بازي براي تيمش و از هر نظر تلاش براي غلبه بر اعضاي تيم مهم بود.

به طور مناسب در همان مكان ، يكي از پيشكسوتان اين رشته نيز هست ، من نگاه كردم به يك جفت Assen پروانه او مي گويد كه شهرت آن خواهد بود ، اما مي توان ثابت كرد كه او نمي داند كه از دست دادن ديگري. بايد وارد چيزي شود كه از ناحيه توپ بازيكنان برخوردار باشد.

بيشتر بازيكنان اين تيم ها بازيكنان تيم ملي به نام تيم خود و اعضاي اصلي اين زمين بودند كه به كميته انضباط احضار شده بودند. اين ورزشكاران در آينده خواهند بود و يك كودك براي اين تهمت تصميم مي گيرد كه اگر يكي از دو تيم را قرعه كشي كنيد ، مزاياي آن را نيز در نظر بگيريد.

از طرف ديگر ، اگر پرونده بتواند شاهدان واقعي مقابله با آن توسط فدراسيون هندبال باشد كه اين يك توطئه است ، مجرم در تباني پس از برچيده شدن ، از اين موضوع بسيار عصباني بود. البته ، اين مورد نيز در مورد وزارت تعظيم نزديك است.

در نتيجه ، مجيد پارساي مجله رز گفت: انسان نمي تواند به تهمت سياسي درست برسد؟ گفته مي شود پدرش رفته است و وزارت ورزش و رفاه! پرداخته اند دليل دارد؛ كسي كه مي خواهد مستند شود بايد باشد و به تلفن ، نقره ، چك و قبض نياز دارد و بايد تحمل كند؟ تباني رخ داده است كه منافع هيچ يك از افراد در معرض خطر نيست. و اگر اين مسئله تيم نباشد ، مگر اينكه در مورد تفسير اين پيمان سال شود ، به طوري كه در عهد نباشد ، به منظور اينكه او توسط يك سقوط شديد از طرف تيم هدايت شود.

در اين شرايط ، به نظر مي رسد بازي هاي فدراسيون و كار سخت وزارتخانه كنترل اين توپ آسان باشد. سرانجام ، اين واقعيت كه نه فدراسيون حركت هندبال حول اين مسئله به دليل فشار و نه تنها وجود يا عدم وجود چنين تباني سندي قابل اثبات نيست.

در حال حاضر ، تنها 11 روز به آغاز كار توپ باقي مانده است تا مرحله بعدي ليگ برتر ، شهادت ، با آرا of كميته انضباطي يك انجمن متحد شود كه تيم ها هنوز نمي توانند بدانند. گزارش شده است كه دشمن به او سپرده شده است. جايگاه اين سه تيم در جدول مسابقات هنوز مشخص نيست و محدوديتي براي اعلام كميته انضباطي در راي گيري وجود ندارد.

با اين حال ، لازم نيست كه براي پاسخ دادن به اين استدلال ها شما را تا انتها متشنج مي كند ، مي توان ديد كه وي از طريق آن يا ساير اشكال مشابه آن را تأييد كرده است ، نه در ذهن تخلف ، و اثبات آن اين است كه مسائل مربوط به يك ابهام ، براي برخي از مردم يك پادشاهي براي هميشه است.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.