سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

شوك سنگين و باورنكردني به جامعه ورزش/ درگيري جنجالي ستاره‌هاي سرخابي/ لژيونرها در اروپا درخشيدند

۷ بازديد

به گفته Born؛ در هفته گذشته ، و من مطمئن هستم كه در بسياري از ورزش ها ، و به ويژه مهم ، ثابت شده است ، به طوري كه شايعات اشاره دارد. برنده هفته: آلومينيوم اراك تيم فوتبال آلومينيوم اراك در يك هفته از مسابقات باشگاه هاي ليگ برتر كشور در ورزشگاه امام خميني …

شوك سنگين و باورنكردني به جامعه ورزش/ درگيري جنجالي ستاره‌هاي سرخابي/ لژيونرها در اروپا درخشيدند https://rosemag.ir/2021/01/28/شوك-سنگين-و-باورنكردني-به-جامعه-ورزش-در/ مجله رز Thu, 28 Jan 2021 04:03:05 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/01/28/شوك-سنگين-و-باورنكردني-به-جامعه-ورزش-در/ به گفته Born؛ در هفته گذشته ، و من مطمئن هستم كه در بسياري از ورزش ها ، و به ويژه مهم ، ثابت شده است ، به طوري كه شايعات اشاره دارد. برنده هفته: آلومينيوم اراك تيم فوتبال آلومينيوم اراك در يك هفته از مسابقات باشگاه هاي ليگ برتر كشور در ورزشگاه امام خميني …

به گفته Born؛ در هفته گذشته ، و من مطمئن هستم كه در بسياري از ورزش ها ، و به ويژه مهم ، ثابت شده است ، به طوري كه شايعات اشاره دارد.

برنده هفته: آلومينيوم اراك

تيم فوتبال آلومينيوم اراك در يك هفته از مسابقات باشگاه هاي ليگ برتر كشور در ورزشگاه امام خميني (ره) ميزبان تيم پرسپوليس بود و موفق شد با نتيجه 2 بر يك از سد حريف خود بگذرد تا اولين شكست مدافع عنوان قهرماني ليگ در برابر APULEIUS خارج از سفيد باشد. چمن ها و توكلي شاهين را به ثمر رساند .. آلومينيوم كمال حميد پاكدل كاميابي نيا و در را به ثمر رساند.

ديدار تيم هاي فوتبال آلومينيوم اراك ، پرسپوليس

بازنده هفته: پرسپوليس تهران ،

تيم فوتبال پرسپوليس ، فينال ليگ قهرمانان آسيا ، كه هنوز به پشت سر ايده آل خود نرسيده بود ، آن را از دست داده است و براي اولين بار ميثاق آلومينيوم اراك را تجربه مي كند. پرسپوليس ، برنامه ريزي ، و از اين 10 بازي فقط 15 امتياز بدست آورد ، تا به آن پايبند بماند و از اين نوع در خدمت مدعيان استفاده كند ، البته به دليل اينكه اراده آزاد ندارد ، اما تا پايان فصل تا ميانه سود از آن براي ساير نقاط.

ديدار تيم هاي فوتبال آلومينيوم اراك ، پرسپوليس

سرمربي هفته: RaSoul خطيبي

RaSoul خطيب ، سرمربي تيم اراك ، آلومينيوم و تيم را به فوتبال ليگ برتر رساند ، يحيي گل محمدي ، سرمربي پرسپوليس خوش شانس بود و توانست اولين حزب مخالف را ثبت كند. آخرين باري كه تيم خطيبي استقلال دور رفت و در اين دو بازي موفق شد تيم ماشين سازي تبريز را ببرد ، نشان مي دهد كه او ممكن است راه كسب نتيجه در سرخابي ها را به خوبي بلد باشد.

505

ما در روز هر هفته تحت هرگونه ارعاب جمعيت به نفع خود هستيم: مهرداد ميناوند

مهرداد ميناوند ، فوتبال در كشور ما ، سربازان باسابقه ما ، او زندگي خود را به خاطر علت بيماري عروق ويروس كرونا قلب براي يك جدي نابود كرد و در يك مجمع به يك فوتبال باور نكردني توسط طرفداران ورزش زده شد. علاوه بر بازي در تيم ملي ، همچنين در تيم هاي فوتبال ميناوند پرسپوليس ، استورم يونان سپاهان بازي كرد.

زندگي مهرداد ميناوند

ستاره هفته: مهدي طارمي

در روز اول هفته ، زماني كه به تركيب پانزدهمين ليگ توسعه پرتغالي رسيديم ، تيم فرانسوي در تيم بندر رم بازي مي كرد ، متناسب است و به نفع پايان چله است. مهدي طارمي ، مهاجم ايراني ، پورتو ، كه از ابتدا تركيب اصلي اين تيم بود ، در دقيقه 15 موفق شد تنها گل بازي را به ثمر برساند و 3 امتياز را با يك روز روشن با پورتو سپرده ، پرسپوليس سابق ، مهاجم تيم ادامه داد. دوباره

501

هفته دروازه بان ، عليرضا بيرانوند

22 و هفت از رقابت هاي ليگ فوتبال بلژيك ، كامل در خانه دو گل به پايان رسيد و پيروز شد. در اين بازي ، عليرضا بيرانوند ، مدافع ايران و در حال حاضر تيم اصلي ، 90 دقيقه بازي كرد و دوباره از گلوي آنتورپ عملكرد حافظه بهتر و يك كلين شيت داشت. مدافع سابق اميدوار است براي هميشه براي بازگشت به اداره نيويورك بازگردد.

36

هفته هت تريك ، رضا قوچان نژاد

زوله ، مهاجم تيم فوتبال ايران ، عملكرد خارق العاده اي را كه در مقابل جايگاه خودش در ويلم ارائه كرد و هوشمندانه به تنهايي به سه امتياز افزايش داد. ده دقيقه رضا قوچان نژاد هت تريك بياد ماندني و شصت و سه را باز كرد. پس از هت تريك در مقابل آرنولد گوچي شماره 3 را در جلو نشان داد و توپ را پسران اميل زولا با خود از اتاق خارج كرد.

55

يك هفته فرمانده معترض محمد دانشگر

دانشگر امپراطور ، ماهومت ، مدافع تيم فوتبال استقلال تهران ، سايپا ، كه از همان ابتدا براي آبي ها بازي مي كرد ، بنابراين مي تواند در شكست استقلال باشد. در پايان نيمه اول در جهتي كه دانشگر به شدت اعتراض كرد و داور مسابقه را با كارت زرد محكوم كرد. حنيف قصد ديدار با كارت قرمز دانشگر عمران زاده را نداشت كه فرزند معترض به صداقت قاضي بود و او را دريافت نمي كرد.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال - سايپا

اختلاف يك هفته اي در دربي ميلان

اين دو در تيم هاي فوتبال ميلان ، اينتر جام حذفي ديدار كردند كه با جنجال زيادي همراه بود. 45 در حال حاضر ، داور بايد روماگنولا داشته باشد و خطا در برخورد با ضربه آزاد لوكاكو نراتزوري به وقوع پيوسته است ، اما اين مشاجره ميان او و سخنان زلاتان لوكاكو داغ شده است ، كه در حين مشاجره به جسمي تبديل شده است. بازيكنان دو تيم ، نبردها را انجام مي دهند و آنها وارد دو چيز جداگانه مي شوند ، اما تا آنجا كه درب رختكن است ، با توجه به اين اختلافات ، در ادامه است.

95

مرگ هفته: فرانك لمپارد

فرانك لمپارد ، چلسي زيادي در انگلستان ، يك جوان ، شهر روميان را به يغما برد و پس از نااميد كردن به دليل نتايج جديد ، در مقايسه با آبراموويچ ، مالك روسي شيرها در توماس توخل و ثروتمند است ، اما بوروسيا دورتموند سابق و پاري سن ژرمن و بخشي از آن به آلماني است. بنشين ژنرال به زودي در ليگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادريد مي رود.

28

پيشنهاد هفته: خود ليگ برتر ،

تيم فوتبال و تهران گفت كه در هفته سوم باشگاه فوتبال ليگ برتر فوتبال از كشور ، ونوس استقلال تهران ميهمان پرسپوليس مسجدسليمان خواهد بود و ميزبان ماشين سازي تبريز شنبه در ورزشگاه آزادي است. تيم هاي ليگ استقلال ، سپاهان و نفت آبادان آسپادانا در رده هاي اول تا سوم جدول بيستم قرار دارند.

500

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.