دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ايستادگي در برابر جنگ نرم دشمن نيازمند آزادي عمل رسانه‌ها است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۶ بازديد

با توجه به امر و مطابق با آن ، سردار غلام ، باروبرت كريميان در اولين عصر چهارشنبه در پايان كتاب ششمين جشنواره رسانه اي ابوذر اردبيل ، با اشاره به اهميت جنگ نرم و نيمه سخت دشمن در جهان به شن و ماسه ، او گفت: آيين آنها گزارشي از تجربيات آنها در سيستم …

ايستادگي در برابر جنگ نرم دشمن نيازمند آزادي عمل رسانه‌ها است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/02/17/ايستادگي-در-برابر-جنگ-نرم-دشمن-نيازمند/ مجله رز Wed, 17 Feb 2021 18:46:32 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/02/17/ايستادگي-در-برابر-جنگ-نرم-دشمن-نيازمند/ با توجه به امر و مطابق با آن ، سردار غلام ، باروبرت كريميان در اولين عصر چهارشنبه در پايان كتاب ششمين جشنواره رسانه اي ابوذر اردبيل ، با اشاره به اهميت جنگ نرم و نيمه سخت دشمن در جهان به شن و ماسه ، او گفت: آيين آنها گزارشي از تجربيات آنها در سيستم …

با توجه به امر و مطابق با آن ، سردار غلام ، باروبرت كريميان در اولين عصر چهارشنبه در پايان كتاب ششمين جشنواره رسانه اي ابوذر اردبيل ، با اشاره به اهميت جنگ نرم و نيمه سخت دشمن در جهان به شن و ماسه ، او گفت: آيين آنها گزارشي از تجربيات آنها در سيستم و چيزهايي است كه در كليساي چهار نفره وجود دارد و باعث افتخار يك وضعيت زندگي است.

با تاكيد بر نقش جدي روزنامه نگاران و حضور رسانه هاي محلي براي اجراي گام دوم در انقلاب و اجراي دستورات ولايت فقيه ، در حال حاضر ، اگر گام هاي مثبتي توسط روزنامه نگاران در اين راستا برداشته شده است ، تا به امروز معرفي شده است. با اليس در رسيدن به هدف و بزرگترين دليل اين است كه اين گروه در جامعه آزادي بيان داشته اند.

رهبر ارمنستان در سپاه شرق با تأكيد بر لزوم آزادي عمل و آزادي بيان رسانه ها براي حل مشكلات مردم گفت: “مقامات ما در برخورد با روزنامه نگاران به اندازه كافي محتاط و با دقت عمل مي كنند ، اين گروه “مي تواند همراه با بندگان به سمت پوياي آينده حركت كند ، زيرا نقطه شروع كار براي چيزهاي جديد است ، با توجه به جمله ، وي در نظر گرفت.

ايجاد اخلاق اميد و حمايت از حركت انقلابي مأموريت الهي جوانان ، به ويژه در ميانه فعالان و گفت: “اين رسانه ها هستند كه گام هاي موثري براي اجراي مرحله دوم انقلاب دارند و گفته مي شود افكار عمومي را روشن مي كند. ” تلاش كردن.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.