شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

برنامه هلال احمر براي واردات ۶۰ ميليون دُز واكسن كرونا طي يك ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاين

۵ بازديد

به گزارش شفاف ، دكتر. كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر تا آبان امسال ، 15 ميليون دوز واكسن هر هفته به كشور وارد مي شود كه از اين تعداد 60 ميليون دوز واكسن كرونال وارد مي شود. مي توان اميدوار بود كه با اين تلاش ها و واكسيناسيون …

برنامه هلال احمر براي واردات ۶۰ ميليون دُز واكسن كرونا طي يك ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاين https://rosemag.ir/2021/09/20/برنامه-هلال-احمر-براي-واردات-۶۰-ميليون/ Mon, 20 Sep 2021 14:09:28 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/09/20/برنامه-هلال-احمر-براي-واردات-۶۰-ميليون/ به گزارش شفاف ، دكتر. كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر تا آبان امسال ، 15 ميليون دوز واكسن هر هفته به كشور وارد مي شود كه از اين تعداد 60 ميليون دوز واكسن كرونال وارد مي شود. مي توان اميدوار بود كه با اين تلاش ها و واكسيناسيون …

به گزارش شفاف ، دكتر. كريم همتي در جلسه شوراي معاونين هلال احمر گفت: از 10 اكتبر تا آبان امسال ، 15 ميليون دوز واكسن هر هفته به كشور وارد مي شود كه از اين تعداد 60 ميليون دوز واكسن كرونال وارد مي شود. مي توان اميدوار بود كه با اين تلاش ها و واكسيناسيون بر روي همه مردم ، گامي بزرگ براي مصونيت كشور از اين بيماري باشد.

اضافه يكي از دلايل تسريع حركت واكسن ، كمك رئيس جمهور اول است كه در جلسات عادي و قبل از همه طرف ها به سرعت س questionsال مي كند. هلال احمر ، از طريق اين همكاري داخلي و پيوند آن با عرصه بين المللي ، تا به امروز به وعده هاي خود عمل كرده و حمل واكسن به منطقه را در اين مدت ادامه مي دهد.

رئيس جمعيت هلال احمر هشدار داد: به دليل حجم زياد واكسن هايي كه وارد كشور مي شود ، لازم است همه ارگان ها و نهادهايي كه خواستار واحد بهداشت و درمان هستند در واكسيناسيون شركت كنند و در اين زمينه نيروهاي مسلح و هلال احمر از آمادگي و مسئوليت خود براي برداشتن بارهاي خاصي از وزارت بهداشت خبر داده اند ، همچنين مي توانند واكسيناسيون جهاني را تسريع كنند.

همتي با اشاره به مراسم اربعين در عتبات عاليات ، ادامه داد: خدمات رساني به زائران نجف و هلال احمر كربلا مانند سال هاي گذشته انجام مي شود. در اين راستا ، ما از ظرفيت تازه تاسيس بيمارستانهاي جديد در نجف تا حد امكان براي ارائه خدمات پزشكي و درمان به خارجيان استفاده خواهيم كرد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوي بنياد جمعيت هلال احمر ، رئيس جمعيت هلال احمر با س questionsالاتي در مورد منابع اقتصادي استان روشن مي شود: بخشي از تصادف خودرو در خدمات متعلق به هلال احمر است ، زيرا يكي از منابع آموزش صندوق ها حق دارد در ادارات به حقوق خود احترام بگذارد. به همين دليل ، نويسندگان صالح گزارش داده اند كه نيازي به مالكيت خودروهاي كارتر در محل كار نيست ، بنابراين بودجه هاي خاصي از هلال احمر بايد كاهش يابد ، و به همين مناسبت ما از پارلمان مي خواهيم منابع مالي پايدار را تعيين كند. جمعيت هلال احمر آنها با شرايط اضطراري روبرو نيستند. از سوي ديگر ، به دليل واكنش شديد هلال احمر به فشارهاي فزاينده در منطقه تاج ، پول زيادي در اين استان هزينه شده است كه باعث افزايش تقاضا براي منابع هلال احمر مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.