یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

تمهيدات هلال احمر براي بازگشت زميني زائران اربعين و اخذ تست كرونا در مرزها

۵ بازديد

به گزارش شفاف ، محمد حسن قوسيان مقدم اربعين در خصوص سياست سازمان هلال احمر در مورد بازگشت زائران به وطن خود گفت: طبق پيش بيني ها ، بازگشت زائران اربعين از عصر امروز در كشور آغاز مي شود و برخي از خارجياني كه به صورت هوايي به عراق رفته اند وارد مي شوند. كشور.” …

تمهيدات هلال احمر براي بازگشت زميني زائران اربعين و اخذ تست كرونا در مرزها https://rosemag.ir/2021/09/28/تمهيدات-هلال-احمر-براي-بازگشت-زميني-زا/ Tue, 28 Sep 2021 15:05:41 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/09/28/تمهيدات-هلال-احمر-براي-بازگشت-زميني-زا/ به گزارش شفاف ، محمد حسن قوسيان مقدم اربعين در خصوص سياست سازمان هلال احمر در مورد بازگشت زائران به وطن خود گفت: طبق پيش بيني ها ، بازگشت زائران اربعين از عصر امروز در كشور آغاز مي شود و برخي از خارجياني كه به صورت هوايي به عراق رفته اند وارد مي شوند. كشور.” …

به گزارش شفاف ، محمد حسن قوسيان مقدم اربعين در خصوص سياست سازمان هلال احمر در مورد بازگشت زائران به وطن خود گفت: طبق پيش بيني ها ، بازگشت زائران اربعين از عصر امروز در كشور آغاز مي شود و برخي از خارجياني كه به صورت هوايي به عراق رفته اند وارد مي شوند. كشور.”

وي ادامه مي دهد: در همين راستا 52 ايستگاه كمك دائمي و موقت در استان هاي ايلا و خوزستان براي خدمات رساني به زائران ايراني كه از عراق باز مي گردند ، ارائه مي شود. همچنين 410 ناجي هلال احمر در قالب 82 رابط عملياتي در هر صورت براي كمك در دسترس هستند.

به گفته دبيركل سازمان هلال احمر ، 33 آمبولانس سازمان نجات دهنده ، چهار آمبولانس ، سه وسيله ارتباطي راديويي و سه تجهيزات بالگرد هلال احمر تا ظهر سه شنبه 26 آنلاين در اختيار تيم ها قرار گرفت.

قوسيان در مورد آزمايش تاج براي مسافراني كه به وطن خود باز مي گردند ، اظهار داشت: با توجه به هزينه زياد آزمايش تاج در عراق ، ما تلاش مي كنيم تا فردا در مراكز درماني هلال احمر در عراق تجربه فوري را در اختيار زائران ايراني قرار دهيم. با اين مدارك ، حجاج به كشور خود باز مي گردند ، آنها را خوشحال مي كند.

وي ادامه مي دهد: همچنين در منطقه بايد قبل از ورود به كشورمان معاينات كرونري را انجام دهيم و با وزارت بهداشت پيگيري مي كنيم تا تزئينات آزمايشگاه را در اختيار ما قرار دهد.

قوسيان همچنين در مورد خدمات جمعيت هلال احمر به مسافران در راه عتبات گفت: اگر جاده زميني را در نظر بگيريم كه در عراق انجام نشده است ، مقدماتي در اين زمينه داريم و زير ستاد اربعين هستيم. پايانه.

گیاه شناسی مرزه

  • مرزه گیاهی با برگ‌های صاف و گل‌های کوچک است.
  • ارتفاع بوته این گیاه به ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر می‌رسد.
  • مرزه گیاهی است یکساله از تیره نعناعیان دارای ساقه‌های متعدد و به رنگ مایل به قرمز است که به حالت وحشی در اروپای جنوبی و آسیا (از جمله ایران) به فراوانی می‌روید.
  • مرزه سرشار از ویتامین‌های B، A ،C، نیاسین، تیامین و پیرودوکسین است. همچنین این گیاه سرشار از فیبر و مواد معدنی بوده که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید است.
  • نام گیاه شناسی این گیاه دارویی بستگی به فصل کشت آن دارد. نوع تابستانه آن Satureja hortensis ناميده مي شود؛ و نام زمستانه اش Satureja montana است. مرزه تابستانه گیاهی سالیانه است منتها مرزه زمستانه دائما در حال رشد است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.