واژگوني ساينا در بزرگراه

به وبگاه تخصصي اخبار شهري خوش آمديد

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

واژگوني ساينا در بزرگراه

۶ بازديد

به گزارش مجله رز سرهنگ “محمد باقرپور” در مورد اين خبر گفت: ساعت 08:25 صبح امروز ، در جاده زين الدين از شرق به غرب ، خودروي ورودي اين شركت ساينا را كه بعد از اينكه ديگر نتوانست از آن استفاده كند با سرعت زياد در اين استان تردد مي كرد واژگون كرد. وسيله نقليه …

واژگوني ساينا در بزرگراه https://rosemag.ir/2021/10/03/واژگوني-ساينا-در-بزرگراه/ Sun, 03 Oct 2021 07:20:52 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/10/03/واژگوني-ساينا-در-بزرگراه/ به گزارش مجله رز سرهنگ “محمد باقرپور” در مورد اين خبر گفت: ساعت 08:25 صبح امروز ، در جاده زين الدين از شرق به غرب ، خودروي ورودي اين شركت ساينا را كه بعد از اينكه ديگر نتوانست از آن استفاده كند با سرعت زياد در اين استان تردد مي كرد واژگون كرد. وسيله نقليه …

به گزارش مجله رز سرهنگ “محمد باقرپور” در مورد اين خبر گفت: ساعت 08:25 صبح امروز ، در جاده زين الدين از شرق به غرب ، خودروي ورودي اين شركت ساينا را كه بعد از اينكه ديگر نتوانست از آن استفاده كند با سرعت زياد در اين استان تردد مي كرد واژگون كرد. وسيله نقليه اش دولت سرنگون مي شود.

سرهنگ باقرپور ادامه داد: شدت اين تصادف به حدي زياد بود كه اين سواركاري ، پس از اين واژگوني ، با چمدان جاده برخورد كرد و پس از معطلي روي پشت بام ، به مدت طولاني متوقف شد.

وي اظهار داشت: پس از اطلاع ، كارشناسان فرمانده انتظامي منطقه 25 راهور در محل حاضر شدند تا دلايل و عوامل اين حادثه را بررسي كنند. تصادف آنها پرداخت كردند.

سرهنگ باقرپور گفت: در حضور راهور در محل تصادف جرثقيل ، اين سواري تكان خورد و به حاشيه جاده منتقل شد در ترافيك به حالت عادي برمي گردم.

زمان تعويض جاده فرا رسيده است پليس راهنمايي و رانندگي شهرداران تهران از ارابه هاي خود التماس مي كردند كه آنها را به سلامت رانده و همه را به نهايت تلاش خود برسانند و از خوردن ، آشاميدن و آشفتگي خودداري كنند و آنها را از راهپيمايي خود منحرف كنند.

11

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.