پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

شناسايي ۱۴۰ يتيم ايدز/چالش هاي مبتلايان و ايتام از انگ زدن و گذران معيشت تا مشكلات رواني

۶ بازديد

مدير كل مجله برنامه پيشگيري و درمان سازمان بهزيستي با بيان اينكه 140 مدل يتيم را در ايران شناسايي كرده ايم كه بيشتر آنها با برادرانشان زندگي مي كنند ، گفت: “از نظر حمايت ، بيشتر كساني كه با خانواده خود زندگي مي كنند حمايت مي كنند من در حال حاضر اين شركت را با …

شناسايي ۱۴۰ يتيم ايدز/چالش هاي مبتلايان و ايتام از انگ زدن و گذران معيشت تا مشكلات رواني https://rosemag.ir/2021/05/07/شناسايي-۱۴۰-يتيم-ايدز-چالش-هاي-مبتلايا/ مجله رز Fri, 07 May 2021 00:28:26 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/07/شناسايي-۱۴۰-يتيم-ايدز-چالش-هاي-مبتلايا/ مدير كل مجله برنامه پيشگيري و درمان سازمان بهزيستي با بيان اينكه 140 مدل يتيم را در ايران شناسايي كرده ايم كه بيشتر آنها با برادرانشان زندگي مي كنند ، گفت: “از نظر حمايت ، بيشتر كساني كه با خانواده خود زندگي مي كنند حمايت مي كنند من در حال حاضر اين شركت را با …

مدير كل مجله برنامه پيشگيري و درمان سازمان بهزيستي با بيان اينكه 140 مدل يتيم را در ايران شناسايي كرده ايم كه بيشتر آنها با برادرانشان زندگي مي كنند ، گفت: “از نظر حمايت ، بيشتر كساني كه با خانواده خود زندگي مي كنند حمايت مي كنند من در حال حاضر اين شركت را با فرزندانش تهيه كردم ، زيرا هدف آنها برآورده شده است.

مجله رز در مصاحبه اي ، فريد براتي زاده وي با اشاره به روز جهاني حمايت از اداره يتيمان (7 ماه مه ، مصادف با 6 مه) ، گفت: “در زمان HIV / AIDS و مرگ و تصورات غلط آنها در مورد اين بيماري ، بيشتر افراد احساس HIV مي كردند زيرا عدم انطباق با اصول

يك فضيلت اخلاقي وجود دارد ، همانطور كه از بيماري مارك تجاري مشهور است ، كه با او او ، كه وجود نه تنها ثروت افراد معدودي است ، درست است كه تعداد آنها. بنابراين به خاطر اتحاد با افراد مبتلا به ايدز بايد ارتباط كمتري با آنها به بيراهه برود. جدايي بيماران و آنچه در حال حاضر در كشور مشكل ساز شده است.

وي گفت: “با توجه به اينكه زندگي در انزوا تا آن زمان شغل و روابط اجتماعي خود را با آنها از دست داده تا از حمايت اجتماعي براي زنده ماندن و زندگي برخوردار شود.”

بخش بارا با اشاره به برنامه هاي HIV / AIDS در منطقه گفت: “برنامه ششم HIV / AIDS ، كه در حال حاضر همان چيزي است كه نوشته شده است ، آنها همچنين به موضوع حفاظت ، يكي از 12 سياست برنامه توسعه توجه كردند. و به افراد مبتلا به ايدز. “سازمان بهزيستي براي كارهاي انجام شده در كشور

اين است.

در حالي كه حمايت از افرادي كه در آن زندگي مي كنند مرزهاي قابل توجه تري به ويژه براي روز است

مدير كل برنامه پيشگيري و درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور ، با بيان اينكه مرگ بر اثر ايدز مسئله است و حمايت از خانواده هاي آنها (از خطاي شناخته شده در مورد خانواده هايي كه به اين بيماري مبتلا هستند) مسئله ديگري است ، گفت: فرزندان افرادي كه در بمبئي زندگي مي كنند بايد مورد توجه قرار گيرند. به خصوص كودكاني كه ممكن است به ويروس HIV آلوده شده و علائم والدين متولد شوند. و براي جلب ذهن مردان ، مردان جوان والدين خود را به دليل توجه انسان به يتيمان و افراد بي خانمان از دست دادند ، لورم در روز جهاني ايدز ، و زماني بود كه من در آن حضور داشتم.

براتيسده با اشاره به اينكه اين باشگاه مثبت براي كمك به افراد مبتلا به ايدز در زمين قرار گرفته است ، افزود: “باشگاه هاي زندگي مثبت توسط مواد وزارت بهداشت طي چند سال گذشته ايجاد شده است ، اما در چند سال گذشته براي جلوگيري و گروه هاي كنترل. “متأسفانه ، و معالجه ، اين كاملاً كار يك سازمان و يا متعهد آن است. در حال حاضر حدود 40 نفر وجود دارد و با استفاده از خدمات كساني كه براي ارائه كار در استان هاي زندگي مثبت با يك باشگاه و كمك به او متفاوت هستند ، به ما مراجعه كردند.

ارائه خدمات پشتيباني به 5000 باشگاه از اين دست مثبت است

در حال حاضر 5000 باشگاه داراي خدمات حمايت از زندگي مثبت هستند كه از نظر كار و امور اجتماعي ، معيشت و غيره پايدار است ، از اين تعداد 390 كودك فرزندان مبتلايان به ايدز هستند. و خدمات ديگري دريافت كنيد. تا 390 نيز بچه هاي كوچك هستند ، اين چيزها است.

و از فرزندان خود شاگرد بسازيد ، و براي كار در بخش آزمايش در خيابان ،

وي همچنين اين را اضافه كرد تا به كارهاي خارج از كشور ، كار براتي سدهه ، كه از طريق HIV / AIDS دريافت كرده ايم ، و نه به آنها ، و آنها را براي خدمت به استانهاي ديگر امتحان كند.

شناسايي كشور تا 140 يتيم

كار كمك به يتيمان و ايجاد مستمري براي آن است

وي با انجام اين كار ، آنها را از چالش هاي موجود در زندگي ايدز بدون پدر ، خارج كرده است ، وي افزود: “تا آنجا كه مي توان از 140 نفري حمايت كرد كه از نظر تعداد يكسان بودند ، و بيشتر از همه در مورد زندگي او با خانواده هايشان بايد نشان دهد كه حمايت از بافت در شهر و در قبيله كودكان است ، اما اين كار را خواهد كرد. ” طرح.

براتي گفت: Sedehe “اگر كودكان هرگز لازم باشند ، خدمات روانشناختي روانشناختي تهيه شده و در يك توسعه دهنده نامرئي تحت درمان قرار گرفته و خدمات ممكن است مشكلي از نظر شرايط فعلي و آينده نداشته باشد.”

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.