شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

دولت و بانك‌ها اداره كننده خوبي براي واحدهاي توليدي نيستند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام حسن درويشيان ، رئيس سازمان بازرسي كشور ، اين اوراق را جستجو كرد و سپس در اوايل چاپ اولين برنامه تلويزيوني: در سال هاي اخير ، انتصاب رهبر معظم انقلاب در سال براي اشتغال و توليد. براي اين منظور ، سازمان پيمان پشتيباني دفتر لورم ملي را تأسيس …

دولت و بانك‌ها اداره كننده خوبي براي واحدهاي توليدي نيستند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/05/18/دولت-و-بانك‌ها-اداره-كننده-خوبي-براي-و/ مجله رز Tue, 18 May 2021 05:12:58 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/05/18/دولت-و-بانك‌ها-اداره-كننده-خوبي-براي-و/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام حسن درويشيان ، رئيس سازمان بازرسي كشور ، اين اوراق را جستجو كرد و سپس در اوايل چاپ اولين برنامه تلويزيوني: در سال هاي اخير ، انتصاب رهبر معظم انقلاب در سال براي اشتغال و توليد. براي اين منظور ، سازمان پيمان پشتيباني دفتر لورم ملي را تأسيس …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، حجت الاسلام حسن درويشيان ، رئيس سازمان بازرسي كشور ، اين اوراق را جستجو كرد و سپس در اوايل چاپ اولين برنامه تلويزيوني: در سال هاي اخير ، انتصاب رهبر معظم انقلاب در سال براي اشتغال و توليد. براي اين منظور ، سازمان پيمان پشتيباني دفتر لورم ملي را تأسيس كرديم كه مي گويد در دو سال گذشته يا دفتر تأييد كرده است كه نام وي به يك سازمان جداگانه تبديل شده است.

وي افزود: “يك عنصر قابل توجه در سازمان بازرسي و بازرسي توليد براي سرمايه گذاري.” 25 درصد در سال بين آنها ، نرم افزار را براي توليد فراهم مي كند.

مجموعه 210 پرونده بازرسي در ارتباط با مشكلات توليد

او براي رئيس بازرسي ساختارهاي لورم نهادهاي مدني و سياسي بي فايده است با دست ما موانع توليد را بررسي كرده ايم و به طور مثال 210 سال گذشته موارد بازرسي را بررسي كرده ايم. در باره مشكلات و موانع شكل گيري توليد داده ها.

وي گفت: 781 مورد در باره برنامه اصلاح را براي اصلاح روند پيشنهادي قوانين تهيه كرد 58 دستورات داده مي شود.

درويشيان گفت: “2236 همچنين جلسات كارگروه حمايت از سرمايه گذاري و توليد است و از واحد توليد 536 بازديد مي كند ممكن است عزت مشكلات را حل كند.” رشته كردايم

افزايش توليد يعني استفاده از مشاهدات سازمان بازرسي 448

وي گفت: “ما انتظار توسعه دهنده نداشتيم ، شهر به ما رسيده است.” همكاران ما وي نگفت كه آنها بايد مستقيماً درگير مشكلات و معضلاتي شوند كه مانع بسياري از كشاورزان در نتيجه بازديدها شده و 448 شركت توليد اقتصادي ذهن آنها را افزايش داده است.

درويشيان با اشاره به اينكه يكي از مشكلات كشور توليدكننده براي اخذ مجوزهاي توليد است ، گفت: براي حل مشكل واحد توليد و 647 براي جلوگيري از حوادث تشكيل شده است.

كه او گفت كه: سال گذشته در مقايسه با پيروزي و سرعت بخشيدن 439 و 247 داراي مجوز گزارشات اسناد رسمي هستند در ارتباط با 336 مورد براي كمك به شكايات توسعه دهندگان ساخته شده توسط مجموعه تجهيزات اجرايي صادر شد ، 182 پرونده رسيدگي و بقيه در حال رسيدگي هستند.

نظارت و كنترل 55000 رأي

از سر به سازمان بازرسي ادامه داد: 55،000 در ražotnēs مانيتور و اين بوده است كه اين تعداد تقريباً 34 هزار واحد فعال ، (5) و 15 هزار واحد تا 172 واحد نيمه فعال بسته شده است. انجام اين كار ، در اين مورد ، اگر همان مورد من باشد ، و در حل مشكلات با كمك دادستان كل كشور ، كه از واحدهاي فوق است ، لازم به گفتن است كه هر يك از آنها وجود دارد وحدت اين ، من مسيح نيستم ، اين براي حركت دادن عزت بود. زيرا فعاليت مجدد آنها از نظر اقتصادي مناسب است.

به گفته وي ، بسياري از ražotnēs معرفي شده او به صاحب اصلي بازگشت.

و آنها گفتند ، اين به نفع امپراطوري ، بانكها ، شركتها و آن قسمتها نيست و شما را به توليد پرسنل مي رساند تا به افراد تحت امر خود اداره كنيد و آنها در دولت حضور دارند و بايد بتوانند انجام و مشاوره اين واحدها را انجام مي دهد.

درويشيان اظهار داشت ، نتيجه واحدهاي خريداري شده از بانك ها ، 851 رأي مانيتور مشكلات يا پيگيري شده

حل مشاغل مورد هدف 300

وي گفت ، “حتي در هر استان ، ما 10 واحد يا بيش از 300 بنگاه اقتصادي كلان بنگاه هاي اقتصادي را هدف قرار داديم كه عملكرد بسيار خوبي دارند.” اين شركت ها ما در حال حل مشكل هستيم ، مشكلات اصلي مجوزها ، تسهيلات بانكي و افزايش توليد است.

وي گفت: متوسط ​​ظرفيت توليد شركت هاي منتخب از 57 درصد در پايان 71 درصد در سال افزايش مي يابد.

از سر تا سازمان بازرسي ، “و اكنون ، خداي من ، نتيجه پروژه هاي نيمه تمام را در دستور كار قرار دهيد ، ما 328 پروژه بزرگ نيمه تمام را هدف قرار داديم و در ابتدا اثر مي گذاريم و 57 درصد پيشرفت مي كنيم.” با اين حال، اكنون او به طور متوسط ​​64٪ افزايش يافته بود.

سيستم ثابت 136 براي گزارش شكايات و تخلفات در بخشها با اين حال، اگر متوجه شويد كه آيا مردم از فساد آگاهي دارند ، خبرنگاران مي توانند آن را به سيستم فساد گزارش دهند.

شكوه بازرسي از حمايت هاي مالي در توليد واكسن از جوامع

دراويش براي كمك به سازمان بازرسي در باره توليد واكسن شكوه گفت: در ارتباط با 4 ، شركت ها واكسن توليد مي كنند نويسنده پيگيري هاي لازم براي حل مشكلات خود را با كمك ارز از برنامه و بودجه بانك مركزي و سازمان ندارد.

او گفت: در ارتباط با از مواد اوليه براي توليد واكسن مواد مادي و تسريع در ترخيص كالا از گمرك پاييز كه شرح داده شده و احكام اسهال يا ترخيص مواد اين شركتها در اسرع وقت در دسترس قرار مي گيرند.

از رئيس تا سازمان بازرسي گفت: “البته با تدابيري كه ما براي ترخيص كالا از طريق گمرك انجام داده ايم ، كار مي كنيم تا 90٪ كالا ترخيص شود و فقط 10٪ در قوانين تصويب بعدي نگهداري شود. “

همانطور كه در پايان بيان شد ، مشكلات وجود دارد در ارتباط با آداب و رسوم و با طراحي جديد گرفته شده است ، و ما نمي توانيم ، و هستيم ، به طوري كه آنها به زودي به طور كامل عملياتي مي شوند مانيتور و تماشا كردن عالي است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.