مدل تونيك زنانه اسپرت و مجلسي شيك و جذاب

به وبگاه تخصصي اخبار شهري خوش آمديد

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

مدل تونيك زنانه اسپرت و مجلسي شيك و جذاب

۱۰ بازديد

خط كمر تونيك بايد در محل صحيح قرار گيرد و يقه و آستين ها و سر شانه ها بايد اندازه و در محل درست قرار گيرند. تونيك ها مي توانند كشباف، نخي، و پشمي و يا حتي توري باشند. شما بسته به نياز و فصلي كه آن را مي پوشيد جنس پارچه مناسب را انتخاب مي كنيد. با تونيك چي بپوشيم؟ با توجه به اين كه تونيك در منزل پوشيده مي شود مي توان آن را با لباس هاي مختلفي پوشيد. 

تونيك دخترانه پاييزي كه با شلوار جين ست زيبا و دخترانه اي را به وجود آورده است . تونيك سنتي دخترانه هندي كه هم براي مهماني هاي زنانه و هم مجالس نيمه رسمي قابل استفاده است. تونيك سفيد و طوسي روشن دخترانه اين تونيك يك نوع مانتو جلو بسته محسوب ميشود و ميتواند به جاي مانتو هم مورد استفاده قرار بگيرد . تونيك ايراني شيك و جديد ميتوان تونيك هاي ايراني را با اكسسوار سنتي زيبا مثل گردنبدن ها و دست بنده هاي مهر دار ست كرد.

اما بعد ها تونيك تبديل به يك لباس بسيار رايج و بسيار كاربردي و به درد بخور در ميان خانم ها شد . و حالا كمتر زني را ميتوانيد پيدا كنيد كه حداقل يك دست تونيك در كمد لباس هايش نداشته باشد . تونيك بلند : اين تونيك ها كه اغلب آستين بلند هم هستند گاهي تا مچ پا يا كمي بالاتر دوخته ميشوند و بيشتر مناسب مهماني ها و مجالس مختلط هستند .

طرح و رنگ اين تونيكها متنوع است و خانمها با توجه به سليقه خود ميتوانند از تونيكهاي تك رنگ و يا طرخدار استفاده كنند. اين مدل از پارچههاي نرم و روان دوخته مي شود و مدلي گشاد و چين دار دارد كه معمولا طرح دار است. اين مدل از پارچه هاي ضخيم تر دوخته ميشود و با پيلي روي آن در نقاط مختلف ايجاد فرم ميشود تا ايراد هاي اندامي را بپوشاند. بسياري از تونيكهاي نخي يقه دارند و مدل اين يقهها ميتواند باعث زيبايي اين تونيكها شود. يقه ايستاده، يقه هفت، يقه رافل دار و غيره از انواعي هستند كه ميتوانيد انتخاب كنيد.

بيشتر ما تونيك را به نام تونيك هاي نخي خنك تابستانه ميشناسيم ، يكي از مدل هاي تونيك هاي نخي تابستانه را در تصوير زير مي بينيم . يك مدل تونيك اينستاگرامي شيك كه حالت سارافون و زير سارافوني دارد. تونيك خانگي با آستين حرير كه ميتواند در مهماني هاي غير رسمي زنانه هم پوشيده شود. تونيك مجلسي شكي و زيبا با مدل آستين خاص كه با شلوار سفيد ست شده است .

چون در ناحيه شكم چين هاي زياد باعث ميشود شكم خانم حامله خيلي ديده نشود. تونيك ها را با چي ست كنيم ؟ شلوار جين ، چرم ، استرج : اگر در يك مهماني رسمي قصد پوشيدن تونيك را داريد حتما به جاي ساپورت از شلوار هاي جذب مثل جين هاي جذب يا شلوار هاي استرج مشكي استفاده كنيد . ساپورت : اگر قصد پوشيدن تونيك را در محيط خانه يا مهماني هاي زنانه داردي ساپورت گزينه بسيار خوبي براي ست كردن با انواع مدل هاي تونيك است .

تونيك كوتاه : تونيك هاي كوتاه معمولا تا زير خط باسن دوخته ميشوند و براي پوشش خانگي و در مهماني ها و دورهمي هاي زنانه پوشيده ميشوند . تونيك مجلسي : در واقع يك نوع لباس مجلسي نيمه رسمي محسوب ميشود كه اغلب كارشده و با پارچه هاي گران تر تهيه ميشود و با ساپورت يا دامن ست ميشود. تونيك خانگي: تونيك هايي اغلب از جنس هاي نخي مثل تريكو دوخته ميشود و حالتي راحت وكمي بلند دارد، اين نوع تونيك ها به عنوان لباس خانگي زنان بسيار پرطرفدار و محبوب است.

راهنماي خريد تونيك زنانه را در چي بپوشم بخوانيد. تونيك به نوعي بلوز يا تي شرت بلند گفته مي شود معمولا تا زير خط باسن و ميان ران امتداد دارد. تونيك مي تواند آستين بلند يا آستين كوتاه باشد و ميزان تنگي و گشادي و جنس آن نيز در برندهاي مختلف متفاوت است. در خريد يك تونيك بايد فاكتورهاي مختلفي را در نظر گرفت مانند كيفيت دوخت و پارچه، راحتي و سايز مناسب كه درباره همه لباس ها صادق است.

تونيك ها انواع مختلفي دارند، تونيك هاي مجلسي و تونيك هاي خانگي، تونيك هاي نخي و تابستاني و تونيك هاي بافت و زمستاني، تونيك هاي كوتاه و تونيك هاي بلند ، تونيك هاي اسپرت دخترانه و تونيك هاي رسمي و زنانه، تونيك هاي ساده و تونيك هاي كارشده و طرح دار … موضوع اين نوشته از دلبرانه انواع و اقسام مدل تونيك با همه كاربرد ها ، طرح ها و مدل ها و مناسب سنين مختلف است ، با ما براي ديدن اين مدل تونيك هاي زيبا همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.